extra - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu extra - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu

extra

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

09 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Lieve Allemaal,
Nog even dit: dadelijk gaan we weer verder en ik weet niet wanneer ik weer bereik heb, het is tenslotte Afrika!

Heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reakties, het is 9geweldig zoals jullie meeleven. Want ondanks alle prachtige en mooie ervaringen heb ik ook mijn moeilijke moment n en dan is het Blogfront heel belangrijk!
Ria ik vind het heel bijzonder hoe jij mij gevonden hebt, leuk!

Bedankt Allemaal!,,

  • 09 Februari 2014 - 13:23

    Trudy:

    Hoi Lia,Wat leuk om jouw verslagen te lezen! Wat zul je veel indrukken opdoen tijdens deze reis. Heel veel succes en geniet ervan!Groetjes Trudy

  • 09 Februari 2014 - 13:49

    Toos Van Velsen:

    Dag Lia,

    Het is fantastisch om te lezen, wat jij allemaal mee maakt en dat je, ondanks de lange
    en inspannende dagen, nog de puf hebt om zulke mooie reisverslagen te schrijven.
    groetjes Toos

  • 10 Februari 2014 - 13:15

    Anne-marie:

    wat heb ik er weer van genoten!
    liefs anne-marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Lia

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 12003

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia op avontuur in Zuid-Afrika

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia aan het werk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: