wendy debby nico - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu wendy debby nico - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu

wendy debby nico

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dag Allemaal, even een levensteken. Ik geniet volop van het bezoek van WD en Nico. We hebben al heel veel gezien. Morgen vertrekken zij voor een toer van 6 dagen en ik ga weer aan het werk.
ik hoop dat jullie het allemaal goed maken! Uitgebreid verslag volgt.
Jet, ik ben wel erg geschrokken van het feit dat je weer gevallen bent!
doe voorzichtig en overhaast niks!

JMS jullie weten het: de dikste knuffels zijn voor jullie!

Heel veel groetjes voor allemaal!
Wendy Debby Nico en Lia.

  • 09 Maart 2014 - 18:44

    Wilma:

    Wat fijn dat de W, D & N er zijn. (Rijmt ook nog!) Lach, bid, huil, werk en bewonder! En vergeet niet te genieten.
    Deze week de foto's van Jan v.d.C. doorgestuurd gekregen. Wat een mooie plekken heb je uitgezocht!
    De groetjes vanuit Gemert, waar het vandaag 20 graden was! Echt waar!

  • 10 Maart 2014 - 05:50

    Yvonne Michel:

    Hallo Lia,
    Geweldig dat Wendy en Nico er zijn. Wat zul je hun veel te vertellen hebben. Even weer eens wat anders. Hier schitterend weer voor de tijd van het jaar.al is het dan voor 1 dag dit is ongekend.
    Ik zou zo zeggen genieten jullie nog van alle mooie plekken die je nog tegen komt.
    Groet Yvonne

  • 10 Maart 2014 - 07:17

    Madelon :

    Heel veel plezier daar met elkaar!

  • 11 Maart 2014 - 18:15

    Karin Colen:

    Hey luitjes,

    weer snel een korte reactie, ik ben weer bij met lezen na een weekje wintersport.
    En ja hoor Lia, ook bij ons was het heerlijk weer ; wel 8 graden !!
    Zou je nu wel lekker vinden !
    Geniet met z'n allen van deze 2 weekjes en ik hoor van Wendy straks live graag hoe het geweest is !!

    Gr karin en com

  • 12 Maart 2014 - 12:14

    Henny Schuurman:

    Hi lieve Lia,

    Geniet van de tijd dat ze er zijn...

    Kuzzz

  • 12 Maart 2014 - 17:16

    Lidy Uit Chaam:

    Hoi Lia,

    Yeah, ik heb je gevonden! Gaaf om jouw verhalen zo te kunnen lezen. Ga er voor meid!

    Zwaai,

    Lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lia

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 12004

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia op avontuur in Zuid-Afrika

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia aan het werk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: