van alles wat - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu van alles wat - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu

van alles wat

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

13 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo Allemaal, even bloggen, ik woon nu bij Bernard en Didi dus heb ik internet. Vanaf zaterdag weer naar Tiger Villa en dan geen internet. Wendy Debby en Nico zijn maandag gaan toeren en tot dusver zeer geslaagd.
In Addo naar het olifantenpark en heel veel gezie. Foto's van olifanten, leeuwen, giraffen en nijlpaarden. Ook op de safari on Schotia heel veel gezien. Ik heb ook allemaal gezien dus wist precies wat ze allemaal meemaakten.
Vandaag gaan ze naar de Swartbergpas, heel indrukwekkend.
Zaterdagavond zijn ze weer in Tiger Villa en dan heb ik de sushibar in Capetown Fishmarket gereserveerd, leuk vooruitzicht.
Zondag en maandag kunnen we ook nog van alles doen. Zij vliegen maandagavond laat terug. Ik ben ook za zo en maandag vrij, dus dat wordt genieten.
In Thembiso was het de afgelopen dagen een beetje hectisch. Een van de vaste krachten, Martha kwam niet meer opdagen. Toekie, de huismoeder weet ook niet wat er aan de hand is maar Martha komt niet meer terug.
Kan hier allemaal, niemand doet er moeilijk over maar ik vind het jammer, werkte graag met haar. Het wordt wel weer opgelost maar even moesten we een stapje harder, bijv moest ik weer om 6.30 beginnen, even slikken maar het went. De baby's merken er niets van en dat moet ook niet.
ik weet nu al dat ik problemen krijg om ze hier te moeten achterlaten.
Ik heb bedacht, als Wendy en Stefan er nu een adopteren kan ik er voor zorgen. Maar ik weet niet of dit gaat lukken.

Even een paar vragen: Ria, Paul v N is op 29 mrt jarig zoals je weet, als jij hem feliciteert wil dat dan ook namens mij doen? Een kaart sturen heeft van hieruit weinig zin, ik heb al verschillende pogingen gedaan maar zonder succes. Dank je!

Jet, ik hoop zo dat het vandaag meegevallen is in het ziekenhuis.

Jan en Jet, jullie bijdrage aan Thembiso komt nog uitgebreid aan de orde.

Jullie weten weer wat meer, bedankt voor alle leuke reakties en tot de volgende keer!
Liefs uit een zonnig Zuid-Afrika en natuurlijk heeeel veel liefs voor JMS!!!!!!!!


Lia

  • 13 Maart 2014 - 14:30

    Anne-marie:

    Hallo Lia

    wel hard weren maar e weet dat je er goed werk mee verricht

    Fijn dat Debby Wendy en Nico er zijn en volgens hun berichten gaat het prima

    Ayhan en ik zijn we thuis en we bouwen rustig op

    en het is hier heerlijk weer dus fijn om in de tuin weer wat te doen

    de wereld ziet er dan toch heel anders uit

    Als de kids terug komen van de tour zullen ze veel te vertellen hebben

    heerlijk toch en voor jou veel liefs uit Breda van A en Axxx

  • 13 Maart 2014 - 14:38

    Toos Van Velsen:

    Dag Lia,

    Ik wens je succes met het werk en veel plezierige dagen met dochters en "schoonzoon".
    Hier al voor de 2e week voorjaar, het is genieten.
    groetjes Toos

  • 13 Maart 2014 - 17:48

    Yvonne Michel:

    Yvonn

  • 13 Maart 2014 - 17:57

    Yvonne Michel :

    Hallo Lia
    Ja je zult best veel mee maken in je werk met al die kleine baby's . Het zal aan je hart gaan wanneer je weer vertrekt. Fijn dat Wendy en Nico er zijn je bent nog een lang weekend vrij om leuke dingen met hun te doen. Ook leuk dat Wendy en debby Nico zijn gaan toeren. Je hebt zelf al zoveel gezien dat je ze wat adviezen kunt geven indien mogelijk.
    Hier nog geweldig zonnig weer voor de tijd van het jaar.nog veel plezier en geniet ervan.
    Liefs,
    Yvonne

  • 14 Maart 2014 - 23:20

    Annie Deelen:

    Hallo Lia,
    Ik lees met plezier jouw verhalen, wat maak jij veel mee.
    Ik geloof ook wel dat je er heel veel moeite mee hebt om straks je baby's achter te laten maar het idee om er een te adopteren is wel een goed idee, maar welk kind ga je dan kiezen.
    Wij krijgen er weer een kleinkind bij en dat is ook heel leuk. We hebben vandaag 14 maart jullie kaart gekregen hij is wel lang onderweg geweest maar heel leuk en bedankt hiervoor.
    Afgelopen maandag bij Jan op zijn 65 e verjaardag geweest en daar een spetterend optreden gehad van Polleke, Jan zijn overbuurman.
    Wij hebben nu al een hele week stralend lente weer waar we erg van genieten en al veel buiten geleefd hebben.
    Lia we wensen je nog veel werk plezier en ontspanning in Kaapstad en horen wel weer iets.
    Veel groeten van Hein en Annie

  • 15 Maart 2014 - 07:52

    Ria Waanders:

    Hoi Lia,
    Wat fijn dat je kinderen er zijn. Moet voor hun toch ook een geweldige ervaring zijn. Ze zullen ook wel erg trots op je zijn. Je doet het tenslotte toch maar allemaal. Han en ik lezen met veel plezier je verhalen.
    Groetjes, ook van Han

  • 15 Maart 2014 - 18:11

    Ria Haanappel:

    Hallo Lia,
    Wat leuk weer je verhalen te lezen en het zal inderdaad moeilijk zijn om afscheid van die kleintjes te nemen, je zou ze zo allemaal meenemen maar ze zijn toch het beste af in hun eigen cultuur.
    Net P.van N .gebeld en alles verteld hij vond het zeer attent dat je aan zijn verjaardag dacht terwijl je zo ver weg zit.
    Hij had iets vervelends meegemaakt,hij wilde iets uit zijn auto halen ,die voor het flat geparkeerd stond en die was foetsie!! Een uur later is hij weer gaan kijken maar nee nergens te vinden.Hij heeft toen zijn garage opgebeld en die hebben hem naar het politiebureau gebracht om aangifte te doen ,daar bleek dat hij nummer 4 was alleen hij had zijn papieren en die anderen hadden dat in hun auto laten liggen. Hij zei dat hij een traantje had gelaten want die auto was hem zeer dierbaar. Hij heeft ondertussen een andere 2 de hands.
    Zo dit was het weer,Lia geniet van je tijd daar Tot mails liefs,RIA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lia

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 12000

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia op avontuur in Zuid-Afrika

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia aan het werk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: