nog even dit - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu nog even dit - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lia Ultee - WaarBenJij.nu

nog even dit

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

13 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nogeven dit, ik vind dat ik dit nog even moet vertellen.
Zondag 9 maart was hier de grootste happening op fietsgebied: de Argus.
Een pittige tocht. Er stond heel veel wind het is hier en daar best steil en 108 kilometer lang!

Nico heeft deze klassieker gefietst en helemaal volbracht. Ik vind dat ik dat toch nog even moest melden, ik vind het knap!

Doeiiii Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lia

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 12011

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia op avontuur in Zuid-Afrika

28 Januari 2014 - 23 April 2014

Lia aan het werk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: